Nakúpte nad 70 EUR a dopravu máte ZDARMA!
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. FAQ
  3. Platba zlyhala, čo teraz?
Platba zlyhala, čo teraz?

Snažili ste sa uhradiť objednávku prostredníctvom platobného portálu GoPay a Vašu platbu sa nepodarilo uskutočniť? Pokiaľ áno, máme pre Vás 3 riešenia tohto zádrhelu. 

1. Po snahe uskutočniť platbu Vám bude doručený e-mail s informáciou o Vašej platbe a tlačítkom pre kontrolu uhradenia platby v tvare "Zistite, či už máte uhradené". Pokiaľ ste platbu úspešne zvládli, zobrazí sa Vám stav "Zaplatené" a suma, ktorú ste uhradili. 

stav platby.pngzaplaceno.png

Pokiaľ platba neprebehla úspešne zobrazí sa Vám stav "Čaká sa na platbu" a suma, ktorú je potrebné uhradiť. Platbu uskutočníte znovu zadaním Vašich údajov a dokončíte platbu tlačidlom "Zaplatiť".

zaplatit.png

Ak sa Vám zobrazí informácia, že bola platba "Zrušená", môže sa tak stať z 2 dôvodov - a) zrušená zákazníkom, b) zrušená partnerom. Pokiaľ bola platba zrušená partnerom, je uvedená aj informácia, z akého dôvodu bola platba zrušená, prípradne aký je postup pre zistenie bližších informácii. 

zrušena - zamítnuta.png

2. V prípade, že Vám prvé riešenie nepomohlo vo vyriešení platby, alebo platobná brána nefunguje, viete objednávku uhradiť prostredníctvom bankového prevodu. Informácie, ktoré sú potrebnék vykonaní platby Vám budú doručené spolu s e-mailom o potvrdení objednávky. V e-maily budete mať QR-kód, bankové spojenie, VS a čiastku potrebnú k úhrade.

3. Môžete zmeniť v objednávke spôsob platby, napríklad na dobierku. V dnešnej dobe väčšina kuriérskych spoločností akceptuje aj platbu kartou priamo kuriérovi. Objednávku môžete zmeniť kontaktovaním nás na mail info@autoking.sk a požiadať nás o zmenu úhrady objednávky.

© 2023 Autoking.sk - Všetky práva vyhradené.

 

Kde nás nájdete

Prievidzská 150

972 13 Nitrianske Pravno

Kontakty
Logo
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk