Snažili ste sa uhradiť objednávku prostredníctvom platobného portálu GoPay a Vašu platbu sa nepodarilo uskutočniť? Pokiaľ áno, máme pre Vás 3 riešenia tohto zádrhelu.
1. Po snahe uskutočniť platbu Vám bude doručený e-mail s informáciou o Vašej platbe a tlačítkom pre kontrolu uhradenia platby v tvare "Zistite, či už máte uhradené". Pokiaľ ste platbu úspešne zvládli, zobrazí sa Vám stav "Zaplatené" a suma, ktorú ste uhradili.
Pokiaľ platba neprebehla úspešne zobrazí sa Vám stav "Čaká sa na platbu" a suma, ktorú je potrebné uhradiť. Platbu uskutočníte znovu zadaním Vašich údajov a dokončíte platbu tlačidlom "Zaplatiť".
Ak sa Vám zobrazí informácia, že bola platba "Zrušená", môže sa tak stať z 2 dôvodov - a) zrušená zákazníkom, b) zrušená partnerom. Pokiaľ bola platba zrušená partnerom, je uvedená aj informácia, z akého dôvodu bola platba zrušená, prípradne aký je postup pre zistenie bližších informácii.
2. V prípade, že Vám prvé riešenie nepomohlo vo vyriešení platby, alebo platobná brána nefunguje, viete objednávku uhradiť prostredníctvom bankového prevodu. Informácie, ktoré sú potrebnék vykonaní platby Vám budú doručené spolu s e-mailom o potvrdení objednávky. V e-maily budete mať QR-kód, bankové spojenie, VS a čiastku potrebnú k úhrade.
3. Môžete zmeniť v objednávke spôsob platby, napríklad na dobierku. V dnešnej dobe väčšina kuriérskych spoločností akceptuje aj platbu kartou priamo kuriérovi. Objednávku môžete zmeniť kontaktovaním nás na mail info@autoking.sk a požiadať nás o zmenu úhrady objednávky.